CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 6 July 2011

UPSR hampir menjelang...

Hari ni genap 69 hari lagi baki sebelum UPSR. Orang kata kalau ada anak nak ambil periksa...mak ayah yang rasa tak tentu hala. Tapi sebenarnya ada lagi individu yang resah menanti hari besar tu...Cikgu-cikgu tahun 6. Sepanjang 6 tahun aku jadi guru...ni tahun keenam jugaklah aku ditugaskan ajar Sains Tahun 6. Macam biasa, semakin dekat harinya...semakin berdebar aku rasa. Sebabnya...kejayaan murid maknanya aku berjaya dan kalau sebaliknya maknanya aku yang gagal mendidik. Mudah-mudahan anak-anak didik tahun ni dapat menghasilkan keputusan yang dapat bantu sekolah aku. Doa aku mengiringi langkah anak-anak didikku ke dewan peperiksaan..

2 comments:

  1. actually Cik Ayu...kat rumah I xde line broadband. Streamyx nak apply pun xde...alasan diorg "hanya kawasan pekan yang dapat streamyx". So I cuma boleh online masa keje. Sbb tulah blog lambat update...segan nak online selalu masa keje :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...